Slapto pirkėjo vertinimas
Viena iš tyrimo dalių – slapto pirkėjo apsilankymas, kurio metu buvo analizuojami šie kriterijai: aplinka, darbuotojo išvaizda, kontakto pradžia, poreikių išsiaiškinimas, pardavimo įgūdžiai, papildomas pardavimas, kontakto pabaiga.
Slapto pirkėjo vizitas buvo vertinamas balais, kurių daugiausiai buvo galima gauti už tinkamą klientų poreikių išsiaiškinimą, pardavimo įgūdžius ir papildomus pardavimus. Didžiuojamės savo komanda, nes mūsų padaliniuose šie kriterijai buvo įvertinti puikiai.
Slapto pirkėjo tyrimas buvo vykdomas Vilniaus, Klaipėdos ir Panevėžio miestuose.
Kas mums svarbu?
Nepaisant to, jog tapome 2021 m. „Pagirkime aptarnavimą“ projekto lyderiais, „PetCity“ tikslas ir toliau gerinti klientų aptarnavimą bei kelti sau vis aukštesnius tikslus. Siekiame užtikrinti, kad visose mūsų parduotuvėse būtų skiriamas asmeninis dėmesys kiekvienam klientui ir jo augintiniui, būtų tiksliai išsiaiškinami jo poreikiai, teikiamos profesionalios konsultacijos bei tikslingos siūlomų prekių rekomendacijos. Taigi, šis šis įvertinimas motyvuoja nesustoti ir dar labiau gerinti klientų aptarnavimą.
Mums labai svarbus klientų grįžtamasis ryšys, todėl kviečiame palikti atsiliepimus „PetCity“ „Facebook“ bei „Google“ įmonės padalinių paskyrose.