Grąžinimas ir garantija

Grąžinimas ir garantija

Kilus klausimams dėl prekių grąžinimo ir garantijos prašome kreiptis pagalba@petcity.lt

Prekių, įsigytų Pet City el. parduotuvėje grąžinimo sąlygos:

Užpildykite internetinę prekės grąžinimo formą ir sugeneruokite siuntos lipduką DPD svetainėje.

  1. Pet City el. parduotuvėje įsigytas netikusias prekes grąžinti galima per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos. 
  2. Grąžinti prekes galima į visas PetCity fizines parduotuves (parduotuvių darbo laiką rasite ČIA), per DPD paštomatus arba išsikviečiant DPD kurjerį.
  3. Grąžinant prekes būtina užpildyti virtualią prekės grąžinimo formą
  4. Grąžinimas visada NEMOKAMAS. 
  5. Siuntos, kurios grąžinamos į paštomatus arba į pašto skyrius, nėra priimamos ir pinigai už jas nėra grąžinami
  6. Pinigai už prekę grąžinami pervedant į grąžinimo formoje nurodytą sąskaitą per 14 dienų po to, kai pardavėjas gavo grąžinamą prekę.

Grąžinamos kokybiškos prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos originalios etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), tvarkingoje originalioje ir nepakitusių savybių (prekės tinkamumo naudoti terminas turi būti nepasibaigęs) pakuotėje. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos, t. y. Pardavėjas turi teisę nepriimti prekių, kurių dalys yra nusidėvėjusios, pavyzdžiui kačių fontanai, kurių filtrai nusidėvėję ir turi naudojimo požymių, žaislai, kurie yra apkramtyti ar turi kitų naudojimo požymių ir kita. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Prekių, įsigytų Pet City fizinėse parduotuvėse grąžinimo sąlygos: 

Prekės keičiamos ar grąžinamos vartotojo rašytiniu arba žodiniu prašymu prekės pirkimo vietoje. 

Negrąžintinų ir nekeičiamų prekių sąrašas:

  1. Pagal specialius Pirkėjo nurodymus pagamintos prekės, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms, pavyzdžiui graviruojami ID medalionai, kuriuose yra nurodytas augintinio vardas, šeimininko kontaktinis telefono numeris ir pan.
  2. Greitai gendanti prekė ar prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
  3. Supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių (pavyzdžiui, vienkartinės palutės, augintinių sauskelnės);
  4. Prekės, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;

Pretenzijų dėl prekių pateikimo taisyklės Pet City parduotuvėse ir elektroninėje parduotuvėje:

  1. Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis ir šių Taisyklių nustatyta tvarka. 
  2. Pretenzijos pateikimo terminai ir sąlygos nurodyti Pirkimo taisyklių 7 punkte.
  3. Pretenzijos pareiškimo pagrindas yra pirkimą patvirtinantis dokumentas.
  4. Pareiškus pretenziją nėra atliekamas mokymas, kaip reikia naudoti prekę, reguliavimas, priežiūra, valymas, prekinės išvaizdos atstatymas ir tokių trūkumų likvidavimas, kuriuos sąlygojo naudojimo instrukcijos nevykdymas arba prekės normalus nusidėvėjimas.
  5. Teisė pareikšti pretenziją neapima prekės pažeidimų, kurie atsirado po to, kai prekė buvo perduota pirkėjui. Pet City UAB nepatenkina pareikštos pretenzijos, jei trūkumą sąlygojo:
    1. normalus nusidėvėjimas;
    2. netinkamas naudojimas arba priežiūra;
    3. trūkumai, apie kuriuos klientui buvo pranešta prieš perkant prekę,
    4. išoriniai veiksniai. Išoriniais veiksniais yra laikomi trūkumai, atsiradę dėl drėgmės, skysčių, mechaninių pažeidimų ir kitų  išorinių faktorių;  
    5. prekė neveikia dėl pirkėjo kaltės, dėl netinkamo naudojimo, dėl naudojimo instrukcijos nesilaikymo arba defektai atsirado dėl prekės aplaidaus saugojimo arba aplaidžios priežiūros;
    6. prekė buvo personalizuota, pvz įsigytas My Family ID pakabukas, kuris buvo išgraviruotas su šeimininko kontaktine informacija ar augintinio vardu.
  6. Už atliktą prekės ekspertizę reikia sumokėti ekspertizės mokestį, jei Pet City UAB nėra atsakinga už paaiškėjusių prekės trūkumų pašalinimą. Ekspertizės mokestį taip pat reikia sumokėti, kai atliekant ekspertizę prekės trūkumo nebuvo rasta ir prekė atitinka gamintojo reikalavimus.
  7. Reikalavimų dėl įsigytos Prekės trūkumų (defektų) pareiškimo terminas yra prekei suteiktas kokybės garantijos ar tinkamumo naudoti (galiojimo) terminas, bet ne ilgiau kaip 2 (du) metai nuo prekės perdavimo dienos.

 

Ar jau pasirūpinai savo augintinio maistu? Rodyti visus